Aktualności

W sieci pojawiły się już filmiki ze wszystkich czterech map dostępnych w dodatku China Rising, który zadebiutuje 3 grudnia dla posiadaczy usługi Premium. Dodatek poza mapami wprowadzi nowe uzbrojenie, motor a także Bombowiec który będzie odpowiednikiem Kanonierki z podstawowych map. Oznacza to, że dzięki kontroli centralnego punktu, nasz Dowódca będzie mógł go wezwać nad pole bitwy. Wszystkie mapy wraz z filmikami znajdziecie w rozwinięciu.

Nowe źródła filmików już dostępne.

 

Altai Range

Rozległa mapa z otwartymi terenami, umiejscowiona na tle zaśnieżonych gór. Na obrzeżach mapy położone są 4 flagi tworzące swego rodzaju prostokąt, natomiast w jego środku znajduje się piąta flaga przy obserwatorium. Korzystanie z pojazdów będzie tutaj wskazane, ponieważ snajperzy będą mieli tutaj szerokie pole do popisu w zdobywaniu dalekich headshotów.

 

 

 

 

Guilin Peaks

Jeśli tęskniliście za "dżunglowymi" mapami to będziecie zachwyceni. Na środku mapy znajduje się wysoki klif w którym wydrążone są jaskinie. Centrum mapy jest dość gęsto porośnięte roślinnością, dużo tu też skał co negatywnie wpłynie na próbę poruszania się tam pojazdami. Obrzeża mapy już lepiej są przystosowane do poruszania się nimi. Niestety nie wiadomo jak mapa będzie wyglądać w trybie Podboju. Możliwe, że będzie nieco większa.

 

 

 

 

Silk Road

Jedyna pustynna mapa a w tle białe góry :) Na załączonym filmiku zaprezentowano rozgrywkę w trybie Dominacji, a później w trybie Unicestwienia. W oczy rzuca się kompleks w którego centrum może znajdować się jedna z flag w trybie Podboju. Przypomina on posterunek wojskowy - ogrodzenia z drutem kolczastym, hangary i bloki hesco na to wskazują. Mapa bardzo otwarta, nastawiona na walki pojazdów, piechotę czeka tu ciężki żywot.

 

 

 

 

Dragon Pass

Ostatnia mapa, tym razem zaprezentowana w trybie Gorączki więc możemy jedynie domyślać się jak będzie ona wyglądać w trybie Podboju. Tutaj również walczymy w dżungli ale o zmierzchu co lekko utrudnia widoczność. Dużo tutaj wielkich skał i rzek - może w trybie Podboju to drugi Sztorm na Paracelach albo nowy Dragon Valley?

 

 

I jak wam się podobają nowe mapy? Przypominam, że jeśli nie posiadacie Premium to poczekacie do 17 grudnia - dotyczy to też Edycji Limitowanej gry.

Komentarze

[01] szakal0x
22:37 26-11-2013
0
17 grudnia, żaaal
Chce jutro
[02] Fomas
23:13 26-11-2013
0
Dżungla przypomina najlepsze mapki z BF BC2.
23:49 26-11-2013
-2
Nie zdążyłem niestety obejrzeć filmików przed ich usunięciem, ale mapy prezentują się ok, oby były duże Fajny pomysł z rundą o zmierzchu, choć niestety znów uwydatni to błąd odbijania się słońca w lunecie snajperskiej. Nie wiem kiedy DICE się ogarnie i skoryguje to fatalne zjawisko. W BF3 słońce odbijało się od lunety nawet przy całkowitym zachmurzeniu i opadach, jak również w zacienionych pomieszczeniach ... w BF4 - to samo. Pomijam fakt, że przy tak nowoczesnym wyposażeniu jak w BF4, powłoka antyrefleksyjna na lunetę to powinna być oczywistość.
[04] AvroFM
07:43 27-11-2013
3
Ale to jest zrobione by ludzie nie kampili! Czy tak trudno to zrozumieć?
[05] waclawek
12:15 27-11-2013
-2
Nie jest to trudno zrozumieć, ale mimo wszystko razi to w oczy swoją bezsensownością. Miało to być realistyczne, a zamiast tego dostaliśmy lunety wyglądające z daleka jak latarki. A ludzie i tak kampią :D
14:01 27-11-2013
3
Jakoś nie pamiętam, żeby ktoś narzekał na snajperów w BF2 ... no może z wyjątkiem claymorów, bo faktycznie były dosyć skuteczne, ale snajperem nagrać dobry wynik było ciężko więc, wielu ludzi wolało grać medykiem, czy wsparciem. Moim zdaniem snajper powinien być na prawdę snajperem, czyli niewykrywalny i specjalizujący się w eliminowaniu celów na dużą odległość, ale za to zdobywać stosunkowo mało pkt, wtedy snajperami graliby prawdziwi zapaleńcy a nie wszystkie dzieciaki. Jakieś większe premie mogłyby być np za obserwacje i spotowanie, żeby był też użyteczny dla drużyny.
[07] skypan
14:41 27-11-2013
1
∆∆∆ Użyteczny snajper to martwy snajper a najlepiej jak go wcale nie ma bo i tak pożytek dla drużyny żadny. Wyjątkowo egoistyczna klasa jak i ludzie nią grający choć sporadycznie zdarzają się wyjątki.
[08] bf'iarz99
15:12 27-11-2013
0
@up
Jeśli snajper niezauważenie zajmie dobrą pozycję, potrafi strzelać, a najlepiej ma karabin samopowtarzalny, to w sytuacji zagrożenia drużyny grupą przeciwników w parę sekund ich zdejmie, i uratuje punkty ulepszeń polowych(oraz ich tyłki), co jest bardzo ważne, bo jak wszyscy lecą na pałę, to oczywistym jest, że stracą te punkty. Oczywiście snajper może sobie gdzieś się zaszyć i strzelać, będąc jedynym zbawcą drużyny w kwestii ulepszeń, bo on przeżyje, ale właśnie wtedy snajper jest bezużyteczny, bo tu się stawia(a przynajmniej powinno) na grę zespołową, a nie:"to my lecimy a ty się schowaj, żebyśmy nie stracili ulepszenia".
[09] procent
15:54 27-11-2013
0
Filmiki dostępne pod tym linkiem

http://www.youtube.com/watch?v=PcOgDdq9cnI&feature=c4-overview&list=UUzWmmdAdedNyZ-BlebpNJGA
16:14 27-11-2013
0
Miało to być realistyczne - najlepsze haslo na dzis, przeciez samo bieganie kolesia jest meganierealistyczne bo nie zmieczy sie, nie mowiac juz o bieganiu z reloadem czy bieg + reload + skok przez przeszkode
[11] skypan
16:36 27-11-2013
0
Bfiarz ty piszesz o jakimś mitycznym snajperze, który może był gdzieś widziany w baśniach o jednorożcu. Najważniejsze w Twojej wypowiedzi jest słowo "jeśli", które w BF4 nie istnieje
[12] bf'iarz99
16:52 27-11-2013
0
@11
Jeszcze raz powiem "jeśli".
Jeśli ktoś skupia się na współpracy i grze taktycznej to tak gra. Są tacy ludzie, którzy w 2 Vanilli działają jak w PR, i tak to właśnie wygląda. A jeśli chodzi Ci o załatwienie tej grupki, to wystarczy umieć strzelać.
[13] AvroFM
20:24 27-11-2013
2
Apropos Dragon Pass - moje pierwsze skojarzenia to po wyglądzie na mapę dżungla, szturm - Valparaisio albo Laguna Presa.
[14] Krex
20:36 28-11-2013
1
Czy komuś poza mną Silk Road skojarzyła się trochę z El Alamein?

Dodaj komentarz

Aby komentować musisz być zalogowany. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta - zarejestruj się!